.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش مذهبی " یک شهر؛ یک حسینیه "
اجتماع بزرگ ساروي ها به مناسبت عزاداري حسيني+ تصاویر
شمال نیوز: همزمان با هفتم محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، هیئت های عزاداری مرکز استان در قالب همایش مذهبی یک شهر ، یک حسینیه مسیر میدان ساعت تا میدان ابن شهر آشوب ساری را دسته روی کردند.

شمال نیوز: همایش مذهبی یک شهر یک حسینیه با حضور هیئت های مرکز مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، همزمان با هفتم محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، هیئت های عزاداری مرکز استان در قالب همایش مذهبی یک شهر ، یک حسینیه مسیر میدان ساعت تا میدان ابن شهر آشوب ساری را دسته روی کردند.

در این مراسم جوانان به صورت یکپارچه در قالب یک هیات سینه زنی و زنجیر زنی را با پای برهنه انجام دادند.

در این مراسم مداحان اهل بیت علیهم السلام در رثای شهدای کربلا مرثیه سرایی و سینه زنی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با قدردانی از عاشقان ابا عبدالله (ع) این مراسم را موجب ماندگاری حماسه عاشورا و درس آموزی از آن دانست.

بیش از پنج هزار هیات های مذهبی در استان مازندران با داشتن کد شناسایی فعال هستند.

  

همایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندران

همایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندرانهمایش مذهبی ' یک شهر؛ یک حسینیه ' در مازندران     عکس: محسن هدایتی
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غفاری 30 مهر 1394
عجب جمعییتی! وقتی جمعییت امامزاده عباس 5000 نفر بودند این دیگه پس برو بالای ی میلیون! این حسین اسلامی دیگه شه خدره بکوشته حسین نگهدار ته حسین جان.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.